martes, 5 de septiembre de 2017

8-S: Un país nuevu, un futuru dignu pa la mocedá asturiano



 Como ye vezu, l’8 Setiembre d’esti añu vamos asistir a les dos visiones, dicotómiques y poro contrapuestes, esistentes nel nuesu país: per un llau la oficial, institucional y del poder que mos amuesa esta fecha y Asturies en xeneral dende una perspeutiva folclorica, idílica y que defín al nuestru país como una rexón periférica y venceyada al españolismu, pa lo qu'emplega los mitos cuadonguistes más rancios. Per otru llau ta l’Asturies que nun se rinde, qu'apuesta por sí mesma y pol so Pueblu pa construyir un país xustu, más llibre y que nun s'avergoña de la identidá nacional asturiana nin de la necesidá de superar el capitalismu y el patriarcáu.

Pa la mocedá asturiano nun hai alternativa a la hora d’escoyer: esa Asturies oficial, la del sucursalismu, la del paru, la de la precariedá, la de la emigración forzada, supón miseria y falta de futuru pa nós, mozos y moces. Poro, como dicimos, hai namái una vía si queremos algamar un futuru dignu nel nuesu país: apostar pol camín de la soberanía del Pueblu Trabayador Asturianu y, poro, p’Asturies.

Entendemos qu’un 8 de setiembre más, hai que convertir esta fecha nun día nel que dexar bien claro que la vindicación de soberanía política y económica ye'l camín d'Asturies énte tanta imposición ayena a los intereses de los trabayadores d'esti país. El camín d'Asturies ye'l de la soberanía y el socialismu. Los niveles de miseria siguen medrando, igual que sigue’l secuestru de la nuestra soberanía como pueblu a los intereses del capital, representaos pol Reinu d’España, la Xunión Europea, y los propios axentes del españolismu asitiaos na Xunta Xeneral.

Nesi sen, entendemos que la movilización que s’axusta a estes premises ye la entamada pola iniciativa Lluchando Pola Soberanía, con entamu a les 12:30 nel Paséu Los Álamos. Ellí taremos participando, y llamamos a la mocedá asturiano a facer lo mesmo: convirtamos esti 8-S nun día de llucha y reivindicación que dexen bien claro que nin creyemos nin queremos el cuentu inventáu dende’l poder respeuto a esti día y a la so visión d’Asturies en xeneral.

No hay comentarios:

Publicar un comentario