sábado, 8 de octubre de 2016

Actividaes DMR'16





Presentámosvos el restu d’actividaes que van componer el Día de la Mocedá Revolucionario 2016, onde non solo hai espaciu pa la música: tamién pa la reflexón, l’homenaxe, la reivindicación, y la camaradería. 

VIENRES 14

CSA LA SEMIENTE – 18:30 – Charra: “Esperiencies de la llucha xuvenil en Galiza”
Compañeres de la organización xuvenil Isca! van a compartir con nós les sos esperiencies de llucha xuvenil nel contestu gallegu, bien averáu a nós y del que podemos deprender y compartir abondos aspeutos: les lluches desendolcaes, los pilancos sufríos… na llucha por un país llibre, soberanu, y nel que la mocedá cunte col futuru que-y correspuende.


SÁBADU 15

CAI BELARMINO TOMÁS – 13:00 – Homenaxe a los/es revolucionarios/es d’ochobre’l 34
Aprovechando la presencia del monolitu d’homenaxe a Belarmino Tomás –ún de los cabezaleros de la revolución d’ochobre’l 34-, vamos facer alcordanza y reivindicar na cai non solo estos fechos, sinon tamién al so protagonista principal: la clase trabayadora del nuesu país. 

CP JOSÉ BERNARDO (SAMA) – 14:30- Xinta Popular
Col enfotu de siguir estrechando llazos ente’l texíu combativu asturianu, entamamos una xinta popular el Colexu Públicu José Bernardo. La mesma tien el preciu de 5 euros, cola esistencia d’alternativa vegano. Ye preciso apuntase previamente pa un meyor cálculu de la comida necesaria. 


PARQUE VIEYU (LA FELGUERA) – 17:00 – Ruta hestórica pelos principales escenarios de la revolución
El conceyu llangreanu foi ún de los protagonistes absolutos de la revolución d’ochobre’l 34. Sicasí, hai milenta coses qu’entá nun conocemos de lo asocedío. Ye por ello que, gracies a la hestoriadora Amaya Caunedo y les sos desplicaciones, vamos poder percorrer los principales llugares y fechos de la revolución na zona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario