lunes, 17 de octubre de 2016

DMR'16: Resume del 14 y 15 d'Ochobre




La fin de selmana d’actividaes entamó’l vienres nel CS La Semiente, con una charra-alderique na que la delegación gallega (Isca!), falónos alrodiu la llucha xuvenil nel so país, principalmente dende una perspeutiva d’anguaño pero tamién del percorríu fechu. Tamién hebo oportunidá de sentir les reflexones de la delegación xuvenil allegada dende’l País Llionés (Ruchar), pa posteriormente aldericar ente toles presentes, entrugar duldes, y en definitiva arriquecenos col intercambiu d’esperiencies y visiones.





A les 21:00 siguió l’actividá, con una Nueche en danza & folk na que Cuatrolán, Tuenda y Los Collacios amosaron el so bon facer enriba l’escenariu. Por segundu añu consecutivu, Darréu punxo enriba la mesa la vertiente musical con más raigañu, dende una filosofía d’autoxestión y de garrar pal presente y pal futuru los elementos vixentes de la nuesa cultura tradicional.


 
El sábadu cuntamos de nueu con una bayura d’actividaes, siendo la primera d’elles l’homenaxe a les y los revolucionarios del 34 nel monolitu d’alcordanza a Belarmino Tomás. Nel mesmu, decenes de persones y les delegaciones internacionales sintieron la intervención d’un compañeru de la Mocedá d’Izquierda Soberanista, na que señalóse tanto la necesidá de siguir poniendo en valor y faciendo alcordanza del pasáu, como tamién reivindicar qu’anguaño la llucha sigue siendo imprescindible nuna Asturies onde la mocedá sufre les consecuencies del capitalismu, el patriarcáu, y la falta de soberanía. Recalcóse amás l’homenaxe a toles persones participantes nesos fechos hestóricos, non namái a les cares más visibles. 

Y depués del actu nel monolitu, l’actividá tornó al CP José Bernardo, con una xinta popular cola qu’afondar na xermandía militante y reponer fuercies pa tolo que diba venir darréu: la ruta hestórica, y el XIII Asturies Nun Escaez. 


El Parque Vieyu de La Felguera foi’l primer puntu d’un percorríu nel que la hestoriadora Amaya Caunedo desgranó los fechos más importantes de la revolución en La Felguera y Sama, dende los llugares esautos onde asocedieron. Amás d’ello, lleóse un testimoniu d’un revolucionariu del 34, participante n’aquellos díes de llucha.



La fin de selmana remató col XIII Asturies Nun  Escaez, nel que cientos de persones esfrutaron de los conciertos d’Años de Plomo, Misiva, Escuela de Odio, Vendetta y Skama La Rede. Amás de la música y la folixa, hebo espaciu pa una intervención d’una compañera arxentina desplazada pa dar a conocer n’Asturies la causa pola absolución de los petroleros de Las Heras, un casu evidente de represión xabaz n’Arxentina.  Tamién hebo una intervención política a cargu de Darréu, de nueu amosando la doble vertiente de reivindicación hestórica y de llucha presente qu’inspira’l Día de la Mocedá Revolucionario, con especial atención a la llucha contra les agresiones sexistes en cualquier espaciu de la sociedá en xeneral, y nos folixeros en particular.


Dende Darréu facemos una valoración positiva d’estes actividaes, con una bona participación popular y meyor ambiente, pero esto nun para: el DMR’16 sigue alantre esti sábadu 22, con una charra perprestosa: Feminismu, cuestión de xéneru y medios de comunicación, a cargu d’Anna Gabriel.

Too esto ye posible gracies a moces y mozos que, como tu, tán esmolecíes pola situación del nuesu país, y lluchen por cambiala dende’l soberanismu, el socialismu, y el feminismu. Nun lo duldes, ¡axúntate a la mocedá rebelde!


PUXA OCHOBRE’L 34

PUXA’L DMR

ASTURIES NUN ESCAEZ

No hay comentarios:

Publicar un comentario