miércoles, 26 de marzo de 2014

Nin recortes, nin españolismu: soberanía y socialismu

El gobiernu español sigue aneciando n’imponer un nuevu modelu educativu regresivu, inxustu, y qu’abre la puerta a un retrocesu ensin precedentes de la escuela pública. L’avance privatizador empiora la calidá y l’accesu a la mesma, tresformando la educación nuna mercancía más nes manes del capital.
 
A ello hai que sumar el so calter “españolizador”, consistente na opresión de les llingües y cultures propies esistentes nel Estáu, baxo’l mantu d’una supuesta “identidá española”. Nun atiende amás a la realidá específica d’Asturies: acaba con elementos perimportantes como les escueles rurales, ya impón un esquema “estándar” pa tol Estáu, imposibilitando con ello’l desarrollu d’una escuela pública asturiana afayaíza y de calidá.
 
Un sistema educativu en regresión; paru y precariedá, cola emigración como principal salida una vegada inmerses nel tarren llaboral. Esa ye la realidá de la mocedá asturiano, frutu d’un sistema económicu inhumanu y d’un Estáu español del que, como ferramienta del capitalismu que ye, namái llega a Asturies imposición y recortes.
 
Ante ello, Darréu llamamos a lluchar cada día del añu pol únicu camín que garantiza los derechos del Pueblu Trabayador Asturianu y de la mocedá: soberanía p’Asturies. Socialismu p’Asturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario